vrijdag 5 februari 2016

Dank je wel!

Ik heb de voorbije maanden enorm genoten van het spelen en werken met jullie kleuters.
De maanden vlogen voorbij en vandaag was dan ook mijn laatste dagje in de klas.
Ik wil jullie via deze weg wel allemaal bedanken voor de fijne momenten.


Ik spring de komende weken nog wel eens binnen in de klas om te kijken hoe het met mijn kampioenen gaat bij juf Aagje... en in mei horen jullie het uiteraard allemaal als mijn kleine spruit er is! 

Ik heb tegen het einde van de vakantie nog iets in petto als herinnering... maar daar is nog wat werk aan. Neem dus zeker en vast nog wel eens een kijkje op onze blog.
Ik zal jullie tegen dan ook weten te zeggen op welke blog je de komende maanden de avonturen van onze kleuters kan volgen.

Dikke zoen!
juf Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen