woensdag 21 januari 2015

te laat komen


De voorbije dagen was ik een beetje ontgoocheld. 
Het belt om 8.30u zodat we onze klasdag dan allemaal samen op een rustige manier kunnen starten. 
De voorbije dagen was dat rustig starten echter niet aan de orde. 
Ik heb geregeld gemerkt dat we om 8.30u misschien met de helft van de kinderen aanwezig zijn en dat de anderen toekomen tussen 8.30u en 8.40u. 

Ik zou er dan ook op willen wijzen dat dit niet alleen storend is voor mij als juf, maar ook voor de kinderen die wel op tijd komen en voor jullie eigen kleuter. 
Het begin van de dag is het belangrijkste moment van heel de dag. We kijken wie er in de klas is, overlopen de kalenders en bespreken wat we die dag allemaal gaan doen. 

Ik wil via deze weg dan ook vragen om allemaal nog eens extra jullie best te doen! 
Ik begrijp gerust dat je eens te laat kan zijn, maar maak er alsjeblieft geen dagelijkse gewoonte van!

juf Sofie 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen