zaterdag 6 september 2014

en toen... zat de eerste schoolweek erop!

Gisteren was het alweer de laatste dag van de eerste schoolweek!
We hebben gisteren nog wel heel wat gedaan. 
Zo vulden we de schooltasje van Jules met een brooddoos in een zakje, een heen-en-weerboekje en een knabbeldoos (al zit die er niet meer bij iedereen in vrees ik, want ik zag er enkele op de grond liggen). 

Verder haalden we gisteren de verf ook nog boven. 
We schilderden een schooltas helemaal in.






Op het einde van de dag, deelde ik voor de eerste keer de Jules-mapjes uit. 
Hierin vond je het weekbriefje voor volgende week en het eerste blaadje voor de liedjes- en versjeshouder. 
Leg dit blaadje echter nog maar even aan de kant, hang het voorlopig aan je prikbord, aan de koelkast... want onze liedjes- en versjeshouder, die knutselen wij volgende week! 

Hieronder kan je onze kleuters de liedjes die we deze week leerden, horen zingen.

video

video

Maandag zie ik jullie allemaal graag terug voor de start van een nieuwe schoolweek... en een nieuw thema. Je kan de weekbriefjes vanaf nu ook terug vinden op de blog. 
De ouders zie ik maandag ook graag terug voor ons klassikaal oudercontact van 's avonds. 
Jullie zijn welkom om 18.45u in de Sint-Jozefzaal (= refter). 

Prettig weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen