maandag 29 september 2014

afscheid bij het brengen....

Lieve ouders, 

De voorbije dagen was het geregeld héél druk in ons klasje. 
Soms leken er wel meer ouders dan kleuters aanwezig te zijn 's ochtends. 
Door deze drukte, is het soms moeilijk voor mij om een overzicht te behouden. 
Bovendien zijn er ook kleuters waarvan de ouders niet mee tot in de klas kunnen komen en ook voor hen wordt het dan soms wat moeilijker. 

Daarom zou ik willen vragen, om het afscheid zo kort mogelijk te maken. 
Maak 's ochtends gerust de boekentas nog mee leeg (al kunnen onze kleuters dat al héél goed zelf ;-) ), geef je kleuter nog een dikke knuffel en kus... en dan... spelen maar voor de kleuters!

Ik hoop op die manier terug een beetje een beter overzicht te krijgen! 
Heb je toch nog vragen, dan mag je deze uiteraard blijven stellen 's ochtends bij het afzetten van je kleuter!
Het is zeker niet de bedoeling om jullie volledig uit de klas te houden! Het contact tussen jullie als ouders en mij als juf blijft immers héél belangrijk voor mij!


Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen