dinsdag 7 januari 2014

Zespri-ballen

Net voor de vakantie werd er een pakje geleverd op school voor mij. 
Gelukkig was er de vakantie... want in het pakje zaten 20 Zespri-ballen die ik moest oppompen. 

Vandaag bracht ik de ballen dan ook met veel plezier mee naar school. 
Onze kleuters gingen samen met mij aan alle andere kleuterklassen een KIWI-bal geven. 
De andere ballen zijn we in de speelbak van de lagere school gaan leggen, zodat ook zij tijdens de speeltijden terug enkele ballen hebben om te voetballen. 

Nee hoor, juf Anneleen kreeg geen drie ballen... we vroegen haar enkel om even te poseren. :-)

Deze ballen hebben we allemaal in de speelbak voor de lagere school gelegd. 

En iedereen kan het goed zien... het zijn de enige echte KIWI-ballen. 
Binnenkort breng ik nog eens 20 ballen mee. 
Gisteren werd immers ook de tweede doos van Zespri geleverd, maar deze moet ik wel nog oppompen. 
Elke kleuterklas krijgt dan nog een tweede bal, en de andere zijn ook weer voor de lagere school. 

Bedankt aan alle mama's, papa's, grootouders, familieleden, collega's van ouders... die mee hebben gespaard voor onze 600 kiwi-stickertjes!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen